Podwyższony rabat jako program lojalnościowy firmy ITALBEL dla stałych Klientów
Do ostatniego zamówienia złożonego przez danego Klienta firma Italbel dodaje kwotę netto z wszystkich wystawionych faktur z ostatnich 13 miesięcy licząc od daty złożenia nowego zamówienia. Na tej podstawie jest obliczany należny rabat. Faktury korygujące pomniejszają kwotę netto. W ten sposób danemu Klientowi który dokonuje systematycznych zakupów zostaje udzielony wyższy rabat niż ten który został udzielony lub nie przy składaniu ostatniego zamówienia.
Kwota netto wszystkich zrealizowanych zamówień jest przydzielana dla firm do numeru NIP a dla osób prywatnych do imienia, nzawiska i miejsca zamieszkania.
Firma Italbel zastrzega sobie prawo do zmiany wysokości oprocentowania rabatów, kwoty od której jest naliczany oraz czasu zliczania wszystkich zrealizowanych zamówień złożonych przez Klienta.
Informacje dotyczące stanu kwoty netto wszystkich wystawionych faktur dla danego Klienta z ostatnich 13 miesięcy, można uzyskać telefonicznie pod nr. 68 414 54 88 lub e-mailem biuro@italbel.pl
W przypadku zakończenia programu lojalnościowego na trzy miesiące przed jego zakończeniem firma Italbel umieści informacje na stronie internetowej serwisu www.italbel.pl w "Program lojalnościowy"
Wysokość rabatów udzielanych w programie lojalnościowym dla stałych Klientów |
|
Rabat |
od - do wartości netto PLN |
5 % |
1 000 - 1 999 |
7 % |
2 000 - 3 999 |
9 % |
4 000 - 7 999 |
11 % |
8 000 - 15 999 |
13 % |
16 000 - 31 999 |
15 % |
32 000 - i ponad |